A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák az Adattenger Kft. (székhely: Budapest, 1118, Hegyalja út 72. 2.em/2, adószám: 27752896-2-43, cégjegyzékszám: 01-09-396525, képviseli: Mester Tamás ügyvezető, a továbbiakban: Szolgáltató), mint Szolgáltató által üzemeltetett data36.com weboldalon és annak aldomain-jein (a továbbiakban: weboldal) meghirdetett online képzésekre (a továbbiakban: Képzés) való jelentkezésre, az azokon való részvételre, valamint a Weboldalon keresztül megvásárolható online tananyagok felhasználására, továbbá a Weboldalon keresztül megrendelhető online konzultációk igénybevételére (a továbbiakban: Szolgáltatások) vonatkozóan létrejött szerződés általános szerződési feltételeit, a szerződő felek jogait, kötelezettségeit.
A Szolgáltatások megrendelésével, így különösen a Képzésre való jelentkezéssel a Jelentkező kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltakat teljeskörűen elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Az ÁSZF a Weboldal alábbi elérhetőségén található meg: payment.adatlabor.hu/aszf
A Szolgáltató
- Szolgáltató neve: Adattenger Kft., képviseli: Mester Tamás, ügyvezető
- Székhelye: Budapest, 1118, Hegyalja út 72.
- E-mail címe: tomi@data36.com
- Adószáma: 27752896-2-43
Szolgáltató által Jelentkező részére nyújtott Szolgáltatások egyike sem minősül felnőttképzési tevékenységnek, tekintettel arra, hogy nem irányul kompetencia fejlesztésre, és a szolgáltatást igénybevevő képesítést, illetve azt igazoló tanúsítványt nem szerez.
A Jelentkező
A Jelentkező a Szolgáltatások bármelyikét megrendelő természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet.
Az ÁSZF hatálya, módosítása
Jelen ÁSZF rendelkezései a Weboldalon történő közzététellel lépnek hatályba, és a hatálybalépést követően módosításig, illetve visszavonásig hatályosak.
Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás ugyancsak a Weboldalon történő közzététellel egyidejűleg lép hatályba.
A Jelentkező a Szolgáltatások megrendelésével, Képzések esetén a jelentkezési űrlap kitöltésével, majd ezt követő elektronikus beküldésével kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el. A megrendelésre a megrendelés időpontjában érvényes Általános Szerződési Feltételek irányadóak.
A Szolgáltatások
Szolgáltató alapvetően az alábbi, a Weboldalon keresztül igénybevehető szolgáltatásokat (a továbbiakban: Szolgáltatások) nyújtja Jelentkezők részére:
- online oktatóanyagok letöltése
- online videós anyagok elérhetővé tétele
- online konzultáció
Az egyes digitális tartalmak működésével, a Szolgáltatások lényeges tulajdonságaival, különösen azok időtartamával, leírásával, tematikájával, valamint a szolgáltatások kompatibilitásával és interoperabilitásával kapcsolatos tájékoztatás a Weboldal alábbi elérhetőségén található:
Amennyiben Jelentkezőnek bármely Szolgáltatással kapcsolatban több információra van szüksége, mint ami a Weboldalon elérhető, a tomi@data36.com e-mail címen van lehetősége tovább tájékoztatást kérni.
A Megrendelés folyamata
A Szolgáltatások megrendelésének folyamata az alábbi:
A Jelentkező a Weboldalon található megrendelési lap, illetve jelentkezési lap kitöltésével és az ÁSZF egyidejű elfogadásával rendeli meg az általa kiválasztott Szolgáltatást a Weboldalon keresztül. Jelentkező kifejezetten tudomásul veszi, hogy megrendelt Képzések esetén a jelentkezés elküldése, míg más Szolgáltatások esetén a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet.
Szolgáltatót a Jelentkező által tévesen és/vagy pontatlanul megadott jelentkezési, illetve megrendelési adatokra visszavezethető bármely késedelemért, illetve kárért, hibáért felelősség nem terheli.
Szolgáltató a megrendelés (jelentkezés) beérkezését követően, de legkésőbb 72 órán belül visszaigazolást küld a Jelentkező által a megrendelés (jelentkezés) során megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megrendelés (jelentkezés) adatait, valamint a számlázási adatokat. Amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatokban a Jelentkező bármilyen elírást, hibát fedez fel, úgy ezt a tomi@data36.com e-mail címen jelezheti Szolgáltató felé.
A Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés a megrendelés (jelentkezés) Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, iktatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett megrendelési (jelentkezési) adatok és a kiállított számla igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig őriz. A szerződés magyar nyelven jön létre. Nincs olyan magatartási kódex, amely a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokra vonatkozna.
Ha jogszabály vagy jelen ÁSZF nem ír elő papír alapú írásbeli kommunikációt a Szolgáltató és a Jelentkező között, úgy a Felek írásbelinek fogadják el az e-mail üzenetet is. A Felek tudomásul veszik, hogy a köztük fennálló jogviszony online szerződéskötéssel jött létre, így az egymás közt folytatandó kommunikáció alapja is elektronikus levelezés.
A Szolgálatások díja
Az egyes Szolgáltatások díjai a payment.adatlabor.hu oldalon érhetőek el. A Jelentkező által a Szolgáltatások ellenértékeként megfizetendő díjak adóval és minden esetleges további költséggel együtt kerülnek feltüntetésre. Szolgáltató a Szolgáltatási díjak változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel lép hatályba. Amennyiben Jelentkező a jelentkezését már elküldte, a Jelentkezés elküldésekor a Weboldalon feltüntetett Szolgáltatási díj megfizetésére köteles.
A Jelentkező a Szolgáltatási díjat a megrendelésekor/jelentkezésekor bankkártyás fizetés útján fizeti meg. A szolgáltatási díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a díj összege Szolgáltató bankszámláján jóváírásra kerül.
A Jelentkező megrendeléskor, illetve jelentkezéskor történő külön kérésére Szolgáltató a Jelentkező által megadott adatok alapján banki átutalásos számlát állít ki és küld meg Jelentkező részére, melyet a kiállítástól számított 8 munkanapon belül szükséges megfizetni.
Részletfizetés lehetősége
A Szolgáltató bizonyos termékek esetében lehetőséget biztosít arra, hogy a Jelentkező a Szolgáltatási díjat részletekben fizethesse meg. A részletfizetési konstrukció feltételei az alábbiak:
- Részletek száma és összege: A teljes Szolgáltatási díj három egyenlő részletben fizetendő meg. Az első részletet a Jelentkezés elküldésekor kell megfizetni, a második részletet az első részlet fizetését követő egy hónap elteltével, a harmadik részletet pedig a második részlet fizetését követő újabb egy hónap elteltével kell teljesíteni.
- Automatikus fizetés: A részletek megfizetése automatikusan, a Jelentkező által megadott bankkártyáról kerül levonásra. Jelentkező felelőssége gondoskodni arról, hogy a bankkártyán a levonás időpontjában megfelelő fedezet álljon rendelkezésre.
- Részletfizetés kötelezettsége: A részletfizetés lehetőségének igénybevételével Jelentkező kötelezettséget vállal a teljes Szolgáltatási díj megfizetésére. A részletfizetési konstrukció igénybe vétele esetén Jelentkező nem jogosult a már megfizetett részletek visszakövetelésére.
- Számlázás: Szolgáltató az egyes részletek megfizetéséről külön számlát állít ki és küld meg Jelentkező részére.
- Egyéb rendelkezések: Részletfizetés igénybe vétele esetén a Szolgáltató által biztosított kedvezmények, akciók érvényesítésének feltételei eltérhetnek a teljes összegű egyösszegű fizetés esetén alkalmazott feltételektől.
Felek jogai és kötelezettségei:
A Felek között létrejött szerződés alapján Szolgáltató a Szolgáltatások Weboldalon szereplő leírásban szereplő feltételek szerint és határidőben történő teljesítésére köteles Jelentkező részére, míg Jelentkezőt a Weboldalon szereplő szolgáltatási díjat megfizetésének kötelezettsége terheli.
Képzések, valamint letölthető oktatási anyagok
A Képzések a Weboldalon feltüntetett előadók közreműködésével kerülnek megtartásra olyan módon, hogy Szolgáltató főszabály szerint előre felvett fix videós formátumú anyag elérését biztosítja Jelentkezők részére.
A Képzés elindulását követően a Képzéshez kapcsolódó oktatási anyagok folyamatosan válnak elérhetővé a Weboldalon a Képzés leírásában szereplő időpontokban. Szolgáltató előre nem látható, érdekkörén kívül eső körülmények bekövetkezése esetén jogosult arra, hogy a Képzések oktatási anyagait a meghirdetettől eltérő időpontokban tegye elérhetővé, melyre tekintettel Jelentkező igény érvényesítésére nem jogosult.
Amennyiben a Képzések esetén kivételesen élő előadásra kerül sor, a Szolgáltató előre nem látható, érdekkörén kívül eső körülmények bekövetkezése esetén jogosult a Weboldalán meghirdetett Képzések előadói helyett más előadókat bevonni, melyre tekintettel Jelentkező igény érvényesítésére nem jogosult.
Vélemények, referenciák
Szolgáltató jogosult a Jelentkezőtől a Képzéssel kapcsolatos írásbeli véleményt kérni, aminek Weboldalon történő feltüntetésébe Jelentkező írásbeli véleménye megküldésével beleegyezik.
Jelentkező külön írásbeli (emailes) hozzájárulása alapján Szolgáltató a Weboldalán Jelentkező nevét és logóját is jogosult referenciaként feltüntetni.
Infrastruktúra biztosítása
Jelentkezőnek a Szolgáltatások igénybevételéhez, különösen a Képzésen való részvételhez a Weboldalon feltüntetettek szerinti infrastruktúrával szükséges rendelkeznie.
Képzések, Oktatási anyagok tartalma
Jelentkező tudomásul veszi, hogy a Képzésekkel és letölthető oktatóanyagokkal (továbbiakban: Online Kurzusok) kapcsolatos alábbi tájékoztatást:
A Weboldalon elérhető Online Kurzusok az előadó személyes tapasztalatainak megosztásán alapulnak, és semmilyen körülmények közt nem tekinthetők befektetési elemzésnek vagy befektetési tanácsadásnak.
Az Online Kurzusok során megosztott információk különösen nem tekinthetők pénzügyi eszközre vonatkozó ügylethez kapcsolódó, személyre szóló ajánlásnak.
Az Online Kurzusok során elhangzott értékelések nem tekinthetők továbbá szakértői véleménynek, azok nem hivatkozhatók szakértői referenciaként.
Az Online Kurzus előadója és szervezője minden felelősségét kizárja a kurzus résztvevőinek befektetési döntéseiért, és az azokból származó esetleges vagyoni hátrányokért.
Az Online Kurzusok nem biztosítanak képzettséget a kurzus résztvevői számára, a résztvevők előadó személyes tapasztalatairól szerezhetnek ismeretet.
Az előadásokon elhangzott értékelések teljes mértékig előadó szubjektív tapasztalatain alapulnak, előadó nem áll szerződéses jogviszonyban semmilyen termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére, illetve közvetítésére vonatkozóan.
Kép és hangfelvétel készítése
A Képzésekhez kapcsolódóan biztosított konzultációkról kép-és hangfelvétel készülhet, amelyen a résztvevők személyek rögzítésre kerülhetnek, melyet tudomásul vesznek. Az adatkezelés részleteit az Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza.
A Képzésekhez kapcsolódó személyes konzultációkon a Szolgáltató engedélye nélkül tilos bármilyen hang-, kép- vagy videófelvétel készítése. Fenti rendelkezés megsértése megalapozza a Jelentkező Képzésről történő kizárását.
Oktatási anyagok felhasználása
Jelentkező jogosult a Képzésen kiadott anyagokat, valamint a letöltött oktatási anyagokat saját tanulási célra felhasználni. Ezen oktatási anyagokat a Jelentkező nem adhatja kölcsön, bérbe vagy haszonbérbe, továbbá nem jogosult a jelen ÁSZF alapján őt megillető bármely jogot másra átruházni.
Szolgáltató jogosultságai
A Szolgáltató megtagadhatja a Képzésen való részvételt attól a Jelentkezőtől, akitől a Szolgáltatási díj a Képzést megelőző napig nem érkezett meg a Szolgáltató bankszámlájára.
A Szolgáltató jogosult a Képzést törölni, amennyiben a jelentkezők száma nem éri el a minimális létszámot vagy ha az előadó a Képzés megtartásában akadályoztatásra kerül (pl. betegség) vagy egyéb vis major esemény bekövetkezése esetén.
A Szolgáltató vállalja, hogy ilyen esetben a jelentkezőket a lehető leghamarabb értesíti a Képzés elmaradásáról és a Képzésre jelentkezők által teljesített Szolgáltatási díjat maradéktalanul visszautalja az értesítés napjától számított 14 napon belül.
A Szolgáltató jogosult a Képzésben résztvevő Jelentkezőt a személyesen megtartásra kerülő képzési alkalmakon való részvételből kizárni, amennyiben magatartása a Képzést, az előadót vagy a Képzés többi résztvevőjét súlyosan vagy ismételten megzavarja, és ezzel akadályozza a Képzést. A Képzésen részt vevő Jelentkező nem tanúsíthat továbbá olyan magatartást, amely a Képzés többi résztvevőjét, előadóit, illetve a Szolgáltató jogait vagy jogos érdekeit sértené vagy károsítaná.
Szolgáltató jogosult a Jelentkezőt a Képzésből kizárni, illetve a Szolgáltatások hozzáférését megtagadni azon Jelentkezőktől, akik valótlan adatot (különösen: hamis név, illetve hamis emailcím) adnak meg Szolgáltató részére.
A Képzésből, illetve a Szolgáltatások igénybevételéből az ÁSZF szerinti bármely kizárás esetén a Szolgáltatási díj nem jár vissza.
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy indoklás nélkül visszautasítsa a Jelentkező megrendelését, illetve jelentkezését, amennyiben versenyérdek ellentét merül fel. Ebben az esetben a megrendelést, illetve jelentkezést követően a Szolgáltató írásban tájékoztatja a Jelentkezőt, és a Jelentkező által esetlegesen már teljesített Szolgáltatási díjat haladéktalanul visszautalja részére.
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Weboldalán, valamint a letölthető oktatási anyagokon, továbbá a Képzés ütemezésén bármikor módosítást vagy átdolgozást hajtson végre, a Weboldal elérhetőségét megváltoztathassa, korlátozhassa vagy akár megszüntethesse. Jelentkező tudomásul veszi, hogy a Weboldalon meghirdetett Képzések tematikája és óraszáma az online tér változása, illetve a kurzusban használt és bemutatott eszközök változása, fejlődése folytán az előzetesen meghirdetettektől nem jelentős módon eltérhetnek, mely kapcsán Jelentkező igény érvényesítésére nem jogosult.
Kellékszavatosság
Szolgáltató megtesz minden ésszerű és elvárható intézkedést a Weboldal biztonságos üzemeltetése érdekében, azonban ezen felül sem kifejezett, sem vélelmezett szavatosságot vagy garanciát nem vállal a Weboldal biztonságáért, számítógépes vírusoktól, valamint kém- és más kártékony programoktól való mentességéért, időszerűségéért, pontosságáért, illetve megszakítás nélküli működéséért.
A Weboldalon történő megrendelés, illetve jelentkezés feltételezi a Jelentkező részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Jelentkezőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
A Jelentkező a Szolgáltató fentieken túlmenő esetleges hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt akkor érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint, ha a Szolgáltatás nem felelt meg a Szolgáltatás leírásában foglaltaknak.
A Jelentkező – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
- Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
- A Jelentkező a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Jelentkező viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Szolgáltató vállalja, hogy Képzésekre jelentkezés esetén a jelen Szerződés megkötését követő 60 napon belül Jelentkező tomi@data36.com e-mail címre küldött kérelme alapján, amelyben arra hivatkozik, hogy a Képzés színvonalával nincs megelégedve, a teljes befizetett Szolgáltatási díjat Jelentkező részére 14 napon belül visszatéríti. Ezen esetben a Szerződés Felek közös megegyezésével kerül megszüntetésre, és a Jelentkező a további alkalmak oktatási anyagához nem férhet hozzá.
A Szerződés megszüntetése, elállási jog
A fogyasztónak minősülő Jelentkező a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: „Korm. rendelet”) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállási jogának gyakorlására. Az elállási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le. Ha a Jelentkező az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz (pl. postán, elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikére:
Postai cím: Budapest, 1118, Hegyalja út 72.
E-mail: tomi@data36.com
A Jelentkező határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a digitális tartalomhoz történő hozzáférését követően.
Ha a fogyasztónak minősülő Jelentkező eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Jelentkező által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Jelentkező más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Jelentkezőt semmilyen többletköltség nem terhel.
A fogyasztónak minősülő Jelentkező azon kérését, hogy a Szolgáltató a szerződés teljesítését már a fenti 14 napos elállási határidő előtt kezdje meg, köteles a Szolgáltatóval kifejezetten közölni. Ezesetben a Jelentkezőnek nyilatkoznia kell arról is, hogy tudomásul veszi azt, hogy a szolgáltatás teljesítésének megkezdését követően nem gyakorolhatja elállási jogát.
A Felek között a jelen ÁSZF alapján fennálló szerződés az alábbi esetekben szűnik meg:
- a Szerződés teljesítésével
- Képzések esetén bármely fél rendkívüli felmondásával, amennyiben a másik Fél súlyos szerződésszegést követ el, különösen az alábbiak valamelyikét:
- Jelentkező a Képzésekből vagy a Szolgáltatások igénybevételéből a jelen ÁSZF valamely rendelkezése alapján kizárásra kerül;
- Szellemi tulajdon megsértése;
- a Szolgáltatási díj megfizetésének megtagadása vagy késedelmes fizetés;
- a Képzések személyes részvétellel történő moduljai, kiegészítő konzultációi esetén tanúsított, a többi résztvevőt sértő, lealacsonyító, a személyes alkalmak megtartását ellehetetlenítő megnyilvánulások;
- Szolgáltató online felületeihez kapcsolódóan mások számára sértő, diszkriminatív, vagy jogszabályba ütköző tartalmak megjelenítése
- A Data36.com és/vagy Adattenger Kft. jó hírnevének megsértése;
- Vírusok, kártékony kódok feltöltése Szolgáltató online felületeire;
- Jogosulatlan adatgyűjtés megvalósítása a Szolgáltatások igénybevétele során;
- Felek közös megegyezésen alapuló megállapodásával
- Bármely szerződő fél jogutód nélküli megszűnésével
- Magánszemély esetén a Jelentkező halálával.
Amennyiben a Szerződés rendkívüli felmondására Szolgáltató által Jelentkező magatartása, illetve mulasztása folytán kerül sor, a Szolgáltató a Szolgáltatási díjat sem egészben, sem részben nem téríti vissza.
Titoktartással kapcsolatos rendelkezések
Felek kölcsönösen kötelezettséget vállalnak arra, hogy a köztük létrejött Szerződés tartalmát, továbbá annak teljesítése folyamán, vagy azzal összefüggésben tudomásukra jutott, a másik Felet érintő minden olyan információt (beleértve a másik Fél know-how-jába tartozó információkat is), amit a másik Fél még nem hozott nyilvánosságra, és aminek közlése a másik Félre, vagy a vele kapcsolatban álló más jogalanyra hátrányos következménnyel járna, ezek hátrányos megítélését eredményezhetné, vagy gazdasági érdekeiket sértené vagy veszélyeztetné, bizalmasan, üzleti titokként kezelik.
A Jelentkezőnek átadott dokumentumok, információk, előadások, tananyagok, videó-felvételek a Szolgáltató kifejezett, előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül tovább nem adhatók, e Szerződés teljesítésén kívül fel nem használhatók.
A titoktartási kötelezettség a Felek közötti jogviszony megszűnését követően is fennáll.
Adatvédelem
Szolgáltató Jelentkező személyes adatait bizalmasan kezeli az adatvédelmi jogszabályokban meghatározottakkal összhangban, és azokat kizárólag a Weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott célokra és terjedelemben használja fel. Szolgáltató részletes, angol nyelvű Adatkezelési tájékoztatója a Weboldal alábbi elérhetőségén található: https://course.data36.com/privacy-policy/
A Jelentkező hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a személyes adatait az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezelje, feldolgozza, és azokat 3 évig tárolja.
Panaszkezelés
Jelentkező a Weboldallal, a Szolgáltatásokkal, a megrendeléssel, illetve jelentkezéssel kapcsolatos kérdéseivel, észrevételeivel a tomi@data36.com email-címen keresztül fordulhat Szolgáltató ügyfélszolgálatához.
Jelentkező jogosult panasszal is fordulni Szolgáltatóhoz, melyet ugyancsak a tomi@data36.com emailcímen keresztül tehet meg. A Szolgáltató köteles a Jelentkező panaszát a fenti email-címre történő beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálni, és Jelentkező részére megválaszolni.
Amennyiben a Szolgáltató és Jelentkező között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Jelentkező a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat és kezdeményezheti a hatóság eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Jelentkező számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:
- Budapesti Békéltető Testület
- Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
- Telefon: 06-1-488-2131
- Fax: 06-1-488-2186
- E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
- Bírósági eljárás kezdeményezése
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Szerzői jogok
A Szolgáltatások teljesítése során, különösen a Képzések keretében a Jelentkező részére hozzáférhetővé tett anyagok, kiadványok, prezentációk és azok minden egyes összetevője (a továbbiakban: „Szellemi alkotás”) szerzői jogi védelem alá esik, amelynek jogosultja a Szolgáltató. A Szolgáltató a Szellemi alkotások bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot fenntartja. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten biztosított felhasználási engedélyen kívül a Szolgáltató minden, a Szellemi alkotásokhoz fűződő jogot fenntart.
A Szolgáltató nem kizárólagos és nem átruházható felhasználási engedélyt ad a Jelentkezőnek, hogy a Szellemi alkotásokat kizárólag saját személyes használat céljára, azok rendeltetésének megfelelően használja. A Jelentkező a Szellemi alkotásokat nem módosíthatja, nem sokszorosíthatja, nem terjesztheti. A Szellemi alkotásokat a Jelentkező nem veheti és nem adhatja kölcsön, bérbe vagy haszonbérbe, illetve nem jogosult a Jelentkezőt a jelen ÁSZF alapján megillető jogokat másra átruházni.
A Szellemi alkotások kereskedelemi célból megvalósuló, online, illetve bármely digitális vagy analóg adathordozó útján történő hasznosítása, így különösen forgalomba hozatala, illetve bármely formában történő terjesztése vagy értékesítése szigorúan tilos. Tilos továbbá a Szellemi alkotások bármely részének megváltoztatása, átdolgozása, bármely más műbe, publikációba, honlapba építése, akár elektronikus, akár más formában.
A Szolgáltató a jelen pontban írt felhasználási engedélyt visszavonhatja, amennyiben a Jelentkező a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket és kikötéseket megszegi. Ez esetben a Jelentkező köteles a birtokában lévő Szellemi alkotások összes másolatát és alkotóelemét megsemmisíteni.
A Jelentkező tudomásul veszi, hogy bármely esetleges szerzői jogi jogsértése esetén a Szolgáltató kártérítési igény érvényesítésére jogosult.
Vegyes rendelkezések
Az esetleges vitás ügyeket a Szolgáltató és a Jelentkező egyaránt békés úton kívánja rendezni.
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, továbbá az ÁSZF értelmezésében a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó általi részvétel esetén a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (ll.26.) kormányrendelet, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozó egyéb jogszabályok rendelkezései.
Jelen ÁSZF 2024.01.01-től visszavonásig hatályos.